Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2014 18:47 - Втори шанс!?
Автор: everyday3409 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 125 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравейте отново днес! По принцип исках втората публикация да не е още първия ден, но..... Днес излизах с приятелките си и исках да кажа на най-добрата си приятелка за този блог, но не можах. Така на работа...
Обичам да се занимавам с писане на истории, статии ( пиша за един вестник ) и съчинения. Макар че още съм твърде малка, мисля, че се справям. Днес докато си говорехме с две момичета всяка казваше на другата в какво я бива. Дойде и моят ред - едната каза " Писане ", а другата отрече и обясни, че понякога съм пишела много добре, но някой път изобщо не ставало. Според вас да се окажа ли? По писане ( статии, истории) няма учители. Няма кой да ме убочава както другите по изобразително или музика или някой спорт. Много обичам да правя това, да вниквам в собствените си размисли на белия лист. Всъщност винаги съм се чудила дали да не се откажа, има много по-добри от мен в обкръжението ми, но таки не стигнах до отговора. Имам и друг блог ( Blogger ), но предпочитам да не пиша името му.
Моля ви кажете ми как да постъпя!
КП            



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: everyday3409
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5015
Постинги: 11
Коментари: 4
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930